Thursday, 30 April 2009

Anis ~ Lagi sebulan je

Lagi sebulan nak masuk tiga tahun...
Sekarang makin pandai macam2....
suka menyanyi...
Suka ajuk cakap mama dia ...
Suka panjat belakang papa dia ...
Suka sayang pipi adik dia...

Tuesday, 28 April 2009

Lipat kain

Sendiri pakai... sendiri lipatlah...
Masuk bakul, tapi takde sapa nak angkat



Hasil lipatan Anis... boleh tahan

Sunday, 19 April 2009

Pagi Ahad di Playground

Hari ni mengada la plak kakak Anis nak gi main kat playground... walaupun playground tu letaknnya beberapa kangkang 'anak gajah' aje dr rumah, tp sepanjang ddk kat sini br sekali Anis main kat situ. Jadi pagi hari minggu gini Anis nak bersenamrobiklah kat taman...


Dah sampai....


Jogging dulu...


Memanjat & menurun...


Berbuai...
'laju..... buaiku laju... Anis nak kawin dengan anak Raja......'


Sorang ajer?? Mana geng??


Aisey... geng tengok dari kejauhan aje


Tunggulah Aina dapat jalan nanti... Aina kejar kak Anis satu padang ni... jom balik


Selepas kejadian... dah penat, balik rumah terus 'pengsan'


T.A.M.M.A.T

Saturday, 18 April 2009

Aina ~ 4 bulan



Perkembangan :
~ Bila meniarap dah nampak ada kemajuan ke depan.
~ Rambut makin panjang... tak lama lagi dah nak boleh buat toncang
~ Mulut dah riuh dgn bahasa urdu dia
~ Kalau letak atas rocker / swing kene selalu tengok... dia suka angkat kepala & badan... lagak macam nak duduk

Puteri2 Beradu

Dua beradik ni kalau tidur... macam2 gaya boleh ditengok... yg ni mula2 tu dua2 tengok tv... lepas tu... dua2 tidur.... Aina siap tidur atas lengan kakak Anis lai tu...








*** Papa dah balik... tapi ... 2A masih lagi selsema... tambah ada sedikit batuk

Thursday, 16 April 2009

Papa takde, dan.......

..... 2A diserang selsema...............





Wednesday, 15 April 2009

Cheeky










*** aksi2 yang agak sukar nak difotokan sekarang....

Tuesday, 14 April 2009

Bila tiga anak dara bertemu

Aksi Anis bertemu rakannya ~ Syifa... mesra gitew walaupun baru bangun tido...



Susah nak snap tiga2 skali pandang kamera...




Syifa dah terliur nak pegang adik... tanya mama bila nak dapat adik??

Monday, 13 April 2009

Imano's








Lawak plak bila tengok ekspresi dua beradik ni

Saturday, 11 April 2009

Jusco Tebrau City

Hari ni Anis dgn Aina ke Jusco lagi... kali ni kat Tebrau City plak... best jugak jenjalan kat sini... banyak kedai utk kekanak mcm ANis dgn Aina... Toys 'r' us pun ada... cuma nak datang sini selalu tu tak bolehlah sbb jauh jugak dr rumah...


Friday, 10 April 2009

Swing







Hakmilik kak Anis... diperturunkan kepada adik Aina plak... sayangnya takde spare bateri, so buat sementara kak Anis lah tukang buai...

Thursday, 9 April 2009

Twinkle twinkle little star



Penuh kepala dua badek dengan star... kak Anis punye keje lah ni

Wednesday, 8 April 2009

Aina ~ A star in the making

She's cute... gorgeous... bakal menggegar dengan aksi-aksinya...



Anis ~ Her own style




Covergirls

Anis with newborn sister ...



Three months later...

Tuesday, 7 April 2009

Lawan tido

haaa... jom tengok gaya anak dara tido... deorang ni lasak jugak bila tido... si kakak dengan caranya... si kecik ni pun sejak dah pandai meniarap boleh siap golek2 atas katil tu, kalau nak tinggalkan deorang atas katil tu mmg kene letak penghadanglah... kalau tak.... ada yang tergolek ke bawah kang...



Ops Anis!! jaga2 ... penyek Aina tu nanti



Giliran Aina plak ... tu baru tangan Anis yang Aina tindih... tak lama lagi tengoklah apa plak yang Aina nak tindih...

Sunday, 5 April 2009

Jusco dan Nando's

Sempena cuti hujung minggu, papa dengan mama bermurah hati bawak Anis dgn Aina jenjalan kat Jusco... kak Anis happy dapat puzzles baru... adik Aina plak dapat sepit rambut jer... nanti Aina dah pandai main br oleh beli menan baru. Lepas dah penat bejalan... kene lah cas balik energy... jumpa plak restoran Nando's ... banyaknya Anis makan fries.





Saturday, 4 April 2009

2A ke majlis Kenduri Kahwin

1st kenduri kawin yg Anis dgn Aina attend... walaupun yg kenyang menjamu selera papa dgn mama ajer... Anis happy dpt tengok pengantin ... dan dpt bwk balik goodie bag.








*** gambar dengan pengantin takde... sbb pengantin br je sampai dan sibuk bersanding... rombongan kitorang cabut dulu

Friday, 3 April 2009

Wednesday, 1 April 2009

Sisterhood




Anis 2 tahun 10 bulan... Aina tiga bulan 1 minggu ...
Tinggi Aina hampir mencecah bahu Anis...